W Świetlicy Wiejskiej w Boćwince dzieci mają niepowtarzalną okazję rozwijać swoją wyobraźnię i zdolności manualne. Każdego dnia, podczas zajęć plastycznych, powstają tu wyjątkowe prace – pełne barw, kreatywności i radości. To miejsce, w którym pomysły dzieci nabierają realnych kształtów, a każda chwila staje się okazją do twórczej ekspresji. Program zajęć w świetlicy jest różnorodny i dostosowany do zainteresowań dzieci. W ramach spotkań uczestnicy mogą brać udział w wielu ciekawych aktywnościach, które rozwijają zarówno zdolności manualne, jak i kreatywne myślenie. Oto niektóre z nich:
🎨 Zajęcia kreatywne – to przestrzeń, w której każdy pomysł ma szansę na realizację! Dzieci mają możliwość eksperymentowania z różnymi technikami plastycznymi, co pobudza ich wyobraźnię i uczy nowych umiejętności.
🧡 Prasowanki z koralików – tworzenie kolorowych wzorów, które po zaprasowaniu stają się trwałymi pamiątkami. To zajęcia, które uczą cierpliwości, precyzji i rozwijają zdolności manualne.
💌 Kartki na Dzień Babci i Dziadka – w okresie zimowym dzieci z zapałem przygotowują własnoręcznie wykonane kartki z ciepłymi życzeniami. Każda kartka to unikalny dowód miłości i wdzięczności dla najbliższych.
👕 Ozdabianie koszulek stempelkami – wyjątkowa okazja, by stworzyć własny, niepowtarzalny wzór na koszulce. Dzieci samodzielnie odbijają wzory, ucząc się przy tym nowych technik zdobienia tkanin.
💘 Prace plastyczne na Walentynki – serduszkowe inspiracje nie mają końca! Z okazji Walentynek dzieci przygotowują pełne czułości upominki dla bliskich, rozwijając swoją kreatywność i wrażliwość.
🕯️ Świeczki zapachowe – samodzielne tworzenie pachnących świec to nie tylko świetna zabawa, ale także okazja do poznania procesu wytwarzania tego rodzaju dekoracji. Każda świeczka jest wyjątkowa i pełna osobistego charakteru.
Każde zajęcia w świetlicy to nie tylko sposób na twórcze spędzanie wolnego czasu, ale również szansa na rozwijanie talentów i nawiązywanie nowych przyjaźni. Wspólne działanie sprzyja integracji, uczy współpracy i wzmacnia poczucie własnej wartości u dzieci.